Hledáte nového dodavatele nebo jste nespokojeni s tím stávajícím? Věříme, že nabídka našich služeb Vás přesvědčí o výhodách, které s námi získáte. Ušetříme Vám čas i peníze a zbavíme Vás zbytečných starostí.
Prezentace výrobků v místě prodeje má přímý vliv na velikost prodeje daných výrobků. Tento fakt byl již mnohokrát dokázán řadou marketingových studií o chování spotřebitele v místě prodeje.
Dalším důkazem tohoto tvrzení jsou nezanedbatelné sumy finančních prostředků, které výrobci do výzkumu nákupního chování investují. Dochází tak k rozvoji Merchandising Marketingu, který na základě psychologie nákupního chování, definuje ideální design prodejního místa pro konkrétní výrobek či skupinu výrobků tak, aby zákazníkovo pokušení koupit bylo maximální.
A jistě není nutné zdůrazňovat, že u cukrovinek, které patří do kategorie tzv. „impulsního zboží“ (tedy spotřebitel ve většině případů nákup neplánuje a rozhodnutí o koupi přichází až na základě impulsu v místě prodeje) jasně platí:
Správné vystavení výrobku, které je v souladu s doporučením výrobce, bude Vaše tržby vždy zvyšovat, naopak nahodilé umístění bez jasné logické koncepce zcela zbytečně prodej snižuje!
Pokud si nejste jistí, zda zbytečně nepřicházíte o zisk, budeme rádi, když nás kontaktujete.
Objednané zboží rozvážíme v týdenních nebo čtrnáctidenních cyklech v níže uvedených okresech. Pokud potřebujete dodat zboží mimo oblast pravidelného rozvozu, domluvíme s Vámi individuální dodací podmínky.
Z dlouholetých zkušeností s distribucí na nezávislém trhu víme, že distribuční balení výrobce není vždy pro všechny typy maloobchodních jednotek úplně vhodné. Nejčastější problém bývá s množstvím spotřebitelských jednotek v balení, které neodpovídá prosotrovým a finančním možnostem obchodníka, proto:
U výrobků, které to svým charakterem umožňují (např. nehrozí poškození) nebo nemají příliš vhodné distribuční balení, Vás nebudeme nutit k odběru celého kartonu!